سوالات متداول
در این صفحه می توانید پاسخ سؤالات پرتکرار در فرایند سفارش محصولات گروه بازرگانی جام سحر را مشاهده کنید.
شرایط تسویه سفارشات چگونه است؟
به طور معمول سفارشات به صورت نقدی تسویه می شوند.
بعد از مدتی، امکان همکاری به صورت غیر نقدی(چک دارای اعتبار) و حداکثر ۱ ماه وجود دارد.
برای دریافت اطلاعات دقیق تر در زمینه همکاری غیر نقدی، با بخش حسابداری گروه بازرگانی جام سحر گفتگو کنید.
حداقل میزان سفارش چقدر است؟
حداقل میزان سفارش برای تمام محصولات گروه بازرگانی جام سحر، ۱۰ کیسه می باشد و امکان ثبت سفارش کمتر از این میزان وجود ندارد …
هزینه حمل و نقل و انبار داری در سفارشات چطوری محاسبه می شوند؟
سفارشات کف بنگاه تقدیم مشتری عزیز می شوند و هزینه انبارداری و حمل و نقل نیز بر عهده مشتری عزیز می باشد.
نحوه ارسال سفارشات چگونه است؟
مسئولیت دریافت و هماهنگی ارسال سفارشات بر عهده مشتری عزیز هستش.
* لازم به ذکر است برای تسهیل در کار مشتری، صرفاً هماهنگی از طرف کارشناسان فروش شرکت انجام می شود …
آیا امکان کنسل کردن سفارش وجود داره؟
بله!
به طور معمول تا قبل از بارگیری سفارشات، با هماهنگی مدیریت، امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد.
اعتبار قیمت هایی که استعلام می کنم چند وقت است؟
بسته به محصول استعلام شده متفاوت است.
اما به طور معمول، از زمان باز شدن فروش تا زمان کشف قیمت جدید محصول در بازار، و نهایتا پایان ساعت فروش،قیمت های اعلام شده توسط کارشناسان فروش معتبر است …
اعتبار قیمت های فاکتور چند وقت است؟
اعتبار قیمت هایی که در فاکتور لحاظ می شوند، حداکثر ۲۴ ساعت هستند.
پاسخ سوالات خود را پیدا نکردید؟
در صورتی که هنوز سوالی دارید، می توانید با کارشناسان فروش گروه بازرگانی جام سحر گفتگو کنید...